Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SACHS do Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło SWAG Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło STATIM Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) STATIM
Sprzęgło BENDIX Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) JURID
Sprzęgło LUK Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) LUK
Sprzęgło MEYLE Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TEXACO Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Daewoo LUBLIN II Skrzynia 2.4 TD (3304) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:SACHS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3082 676 001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3082 676 001
Jednostka:
szt
Parametr:  M240
Średnica [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 833,00 zł
463,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SACHS
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1862 561 001
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
1862 561 001
Jednostka:
szt
Parametr:  240TB
Średnica [mm]:  240
Profil piasty:  23x25,6-24N
Ilość zębów:  24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3051,00 zł
1907,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze