Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NTY do Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło LUK Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) LUK
Sprzęgło A.B.S. Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) AISIN
Sprzęgło ATE Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) BLUE PRINT
Sprzęgło BOSCH Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) BOSCH
Sprzęgło CIFAM Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) DELPHI
Sprzęgło EUROREPAR Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) EUROREPAR
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło FERODO Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) FERODO
Sprzęgło MAXGEAR Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) METELLI
Sprzęgło NK Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) NK
Sprzęgło NTY Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) NTY
Sprzęgło RAICAM Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) RAICAM
Sprzęgło SWAG Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) SWAG
Sprzęgło TRISCAN Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 DI liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) TRISCAN
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NSP-FR-007
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
NSP-FR-007
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  154
Rozstaw trzpieni mocujących [mm]:  68,7
Numer seryjny:  NSP-FR-007
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze