Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło RAVENOL do Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Sprzęgło ATE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło LUK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło MINTEX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BENDIX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło LPR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LPR
Sprzęgło METELLI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MEYLE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NK
Sprzęgło ORGANIKA Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TEXACO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601-001-01-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601-001-01-000
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Lepki
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350602
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 5.1
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 5.1
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze