Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło HOFFER do Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie)

Sprzęgło ATE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) LUK
Sprzęgło ABE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ASHIKA Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło DT SPARE PARTS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Sprzęgło ELF Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło ESEN SKV Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ESEN SKV
Sprzęgło EUROL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FAST Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FAST
Sprzęgło FEBEST Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło FTE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło HOFFER Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło JURID Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAWE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) KM GERMANY
Sprzęgło LPR Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAPCO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło MEAT & DORIA Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło MECARM Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MECARM
Sprzęgło METELLI Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MEYLE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) NPS
Sprzęgło NTY Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAICAM Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) RAICAM
Sprzęgło RAVENOL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Sprzęgło SWAG Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TEXACO Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 pick-up 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H805100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
H805100
Otwór - śr. 1 [mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze