Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło VAICO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Rodzaj połączenia: Butelka
Kolor: Żółty
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 1
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Rodzaj połączenia: Butelka
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Pojemność [litr]: 1,0
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 1
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 5
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Rodzaj połączenia: Kanister
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Pojemność [litr]: 3,0
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 3
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: DOT4
Dopuszczenie przez producenta: Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta: Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta: Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Rodzaj połączenia: Butelka
Pojemność [litr]: 0,5
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze