Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło A.B.S. Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło EUROREPAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło METZGER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) NK
Sprzęgło SACHS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VALVOLINE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2018.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BCM266
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BCM266
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]:  15,87
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze