Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło TRISCAN do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Sprzęgło ATE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VALEO
Sprzęgło TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) CASTROL
Sprzęgło CORTECO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) CORTECO
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MOJE AUTO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BLUE PRINT
Sprzęgło BENDIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BORG & BECK
Sprzęgło COFLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) COFLE
Sprzęgło DELPHI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DELPHI
Sprzęgło ELF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ENEOS
Sprzęgło EUROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EXEDY
Sprzęgło FTE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FTE
Sprzęgło GATES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GATES
Sprzęgło GIRLING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GULF
Sprzęgło HELLA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HELLA
Sprzęgło IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JP GROUP
Sprzęgło JURID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JURID
Sprzęgło KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAMOKA
Sprzęgło KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAWE
Sprzęgło KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło LINEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LINEX
Sprzęgło LPR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LPR
Sprzęgło LUK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LUK
Sprzęgło MAPA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAPA
Sprzęgło MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Sprzęgło MEYLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MEYLE
Sprzęgło NK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NK
Sprzęgło NSK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NSK
Sprzęgło OEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SACHS
Sprzęgło SAMKO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SAMKO
Sprzęgło SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SASIC
Sprzęgło SEIM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SEIM
Sprzęgło SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SKF
Sprzęgło SNR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SNR
Sprzęgło SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
Sprzęgło TEXACO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8140 28226
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8140 28226
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  660 / 367
Dopasowanie:  Z ręcznym nastawianiem
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8140 28223
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8140 28223
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  625 / 392
Dopasowanie:  Z ręcznym nastawianiem
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 10004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10004
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  57
Wersja:  M.Dichtring, W.seal
Wysokość 1 [mm]:  57,5
Grubość 1 [mm]:  57,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze