Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NK do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TOPRAN
Sprzęgło SACHS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SACHS
Sprzęgło SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SWAG
Sprzęgło SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SASIC
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) A.B.S.
Sprzęgło ATE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FTE
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HELLA PAGID
Sprzęgło HELLA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HELLA
Sprzęgło IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPARTS
Sprzęgło KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAWE
Sprzęgło MAPA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAPA
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAXGEAR
Sprzęgło MECARM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MECARM
Sprzęgło NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NK
Sprzęgło OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OEM
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SBS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SBS
Sprzęgło SNR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SNR
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRISCAN
Sprzęgło TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRW
Sprzęgło VALEO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VALEO
Sprzęgło WESTLAKE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) WESTLAKE
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
923738
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
923738
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  805/402
Dopasowanie:  Z ręcznym nastawianiem
Ciężar netto [kg]:  0,39
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze