Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło METELLI do Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) TEXTAR
Sprzęgło TRW Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) TRW
Sprzęgło VALEO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MOJE AUTO
Sprzęgło FRENKIT Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) FRENKIT
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) BLUE PRINT
Sprzęgło BREDA LORETT Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) BREDA LORETT
Sprzęgło CIFAM Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) DELPHI
Sprzęgło DENCKERMANN Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) DENCKERMANN
Sprzęgło ELF Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) ENEOS
Sprzęgło ERT Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) ERT
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) FTE
Sprzęgło GIRLING Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) GULF
Sprzęgło IPARTS Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) IPARTS
Sprzęgło JURID Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) JURID
Sprzęgło KAWE Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) KM GERMANY
Sprzęgło LPR Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) LPR
Sprzęgło MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MASTER-SPORT GERMANY
Sprzęgło MECARM Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MECARM
Sprzęgło METELLI Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) METELLI
Sprzęgło MEYLE Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) MEYLE
Sprzęgło NK Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) NK
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) RYMEC
Sprzęgło SACHS Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) SACHS
Sprzęgło SAMKO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) SAMKO
Sprzęgło SASIC Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) SASIC
Sprzęgło SBS Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) SBS
Sprzęgło TEXACO Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 504 coupe 2.7 coupe 144KM, 106kW, benzyna (1977.10 - 1984.08) VALVOLINE
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55-0024
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
55-0024
Jednostka:
KPL
Materiał:  Żeliwo
Średnica [mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze