Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) SWAG
Sprzęgło A.B.S. Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) AISIN
Sprzęgło ATE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) ATE
Sprzęgło BORG & BECK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) BORG & BECK
Sprzęgło EUROL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) FEBEST
Sprzęgło FERODO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) FERODO
Sprzęgło HELLA PAGID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) HELLA PAGID
Sprzęgło HELLA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) HELLA
Sprzęgło JURID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) JURID
Sprzęgło KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) KAWE
Sprzęgło NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) QUINTON HAZELL
Sprzęgło SEIM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) SEIM
Sprzęgło TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) TRISCAN
Sprzęgło TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) TRW
Sprzęgło VAICO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) VAICO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BKC2091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BKC2091
Długość [mm]:  970
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze