Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ATE
Sprzęgło K2 Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) K2
Sprzęgło BREMBO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VALEO
Sprzęgło TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MOJE AUTO
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ENEOS
Sprzęgło ERT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ERT
Sprzęgło EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GULF
Sprzęgło JURID Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) JURID
Sprzęgło KAWE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) KAWE
Sprzęgło MEYLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MEYLE
Sprzęgło NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) NK
Sprzęgło ORGANIKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) RAVENOL
Sprzęgło SKF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SKF
Sprzęgło TEXACO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 -16 liftback 125KM, 92kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze