Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SAMKO do Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Sprzęgło CORTECO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CORTECO
Sprzęgło LUK Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LUK
Sprzęgło TOPRAN Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VAICO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Sprzęgło SACHS Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SACHS
Sprzęgło AKRON-MALÒ Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ATE
Sprzęgło BOSCH Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło EUROL Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło IPARTS Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METZGER Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SAMKO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALEO Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TSI 4Drive SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M30220
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
M30220
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Rozstaw srub mocujących:  65
Wymiar gwintu:  12 X 9
Materiał:  Tworzywo sztuczne
System hamulcowy:  SACHS
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze