Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SAMKO do Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BLUE PRINT Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło EUROREPAR Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło SAMKO Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 (MXPA10, MXPA11) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SWAG
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M30233
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
M30233
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  28
Rozstaw srub mocujących:  89
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  FTE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 496,00 zł
261,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze