Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ATE
Sprzęgło K2 Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) K2
Sprzęgło BREMBO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VALEO
Sprzęgło TRW Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MOJE AUTO
Sprzęgło DELPHI Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) DELPHI
Sprzęgło ABE Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ABE
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BENDIX
Sprzęgło CIFAM Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) CIFAM
Sprzęgło ELF Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ELF
Sprzęgło ENEOS Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ENEOS
Sprzęgło ERT Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ERT
Sprzęgło EUROL Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) EUROREPAR
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło GIRLING Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) GIRLING
Sprzęgło GULF Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) GULF
Sprzęgło IPARTS Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) IPARTS
Sprzęgło JURID Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) JURID
Sprzęgło KAWE Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) KAWE
Sprzęgło LPR Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) LPR
Sprzęgło METELLI Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) METELLI
Sprzęgło MEYLE Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MEYLE
Sprzęgło NK Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) NK
Sprzęgło ORGANIKA Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SAMKO
Sprzęgło SWAG Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SWAG
Sprzęgło TEXACO Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Volvo 850 (854) 2.4 GLE sedan 193KM, 142kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze