Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SAMKO do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Sprzęgło OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M30220
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
M30220
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Rozstaw srub mocujących:  65
Wymiar gwintu:  12 X 9
Materiał:  Tworzywo sztuczne
System hamulcowy:  SACHS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze