Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LUK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) LUK
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ATE
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FTE
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło METELLI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NK
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 116KM, 85kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BCS199
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BCS199
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze