Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne do Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi PureTech 263 (L3EGXP) liftback 263KM, 193kW, benzyna (2018.07 - 2021.06)

Sprzęgło kompletne RYMEC Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi PureTech 263 (L3EGXP) liftback 263KM, 193kW, benzyna (2018.07 - 2021.06) RYMEC
Sprzęgło kompletne SASIC Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi PureTech 263 (L3EGXP) liftback 263KM, 193kW, benzyna (2018.07 - 2021.06) SASIC

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5100054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
5100054
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  235
Ilość zębów:  26
Dla numeru OE:  1610724080
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Do 100 dni na zwrot
618,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RYMEC
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
JT1898
niedostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RYMEC
Kod:
JT1898
Ilość zębów:  26
Profil piasty:  20.5x21.9
Wieloczężciowy:  2-częściowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  235
Średnica zewnętrzna okładziny ciernej 1 [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
RYMEC
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
JT18981058
niedostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RYMEC
Kod:
JT18981058
Ilość zębów:  26
Profil piasty:  20.5x21.9
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  235
Średnica zewnętrzna okładziny ciernej 1 [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133726
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
133726
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze