Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Szczelinowy / perforowany do Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 4WD SUV 224KM, 165kW, benzyna (2014.03 - obecnie)

Tarcze hamulcowe MAXGEAR Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 4WD SUV 224KM, 165kW, benzyna (2014.03 - obecnie) MAXGEAR
Typ tarczy hamulcowej:Szczelinowy / perforowany

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.8 (23 ocen)
Kod produktu:
19-3242SPORT
niedostępny
4.8 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-3242SPORT
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Średnica zewnętrzna [mm]:  302
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  10
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  69
Wysokość [mm]:  36,2
Średnica otworu [mm]:  114,3
Powierzchnia:  Lakierowany
Minimalna grubość [mm]:  8,4
Typ tarczy hamulcowej:  Szczelinowy / perforowany
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
4.8 (23 ocen)
Kod produktu:
19-2273SPORT
niedostępny
4.8 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-2273SPORT
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Średnica zewnętrzna [mm]:  294
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  26
Minimalna grubość [mm]:  24,4
Średnica otworu [mm]:  114,3
Średnica otworu centrującego [mm]:  69
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia:  Lakierowany
Ilość otworów:  5
Typ tarczy hamulcowej:  Szczelinowy / perforowany
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Przetwarzanie:  Wysoko nawęglany
Długożć opakowania [cm]:  33
Szerokość opakowania [cm]:  31,5
Wysokość opakowania [cm]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Pełne, wentylowane, nacinane, czy nawiercane? Rodzaje tarcz hamulcowych

Rodzaje tarcz hamulcowych i podstawowe zasady ich wyboru. Jaki rodzaj tarcz sprawdzi się najlepiej w Waszym aucie?

Ilość i różnorodność tarcz hamulcowych na rynku wtórnym wprost oszałamia. Dla jednego tylko typu – tarcz żeliwnych nacinanych – mamy do czynienia z wieloma różniącymi się od siebie modelami. I każdy z nich ma nieco inne przeznaczenie. Jak w tym wszystkim może się odnaleźć zwykły kierowca? Czym powinniście się kierować przy zakupie tarcz hamulcowych?

czytaj więcej >
Jak często wymieniać tarcze hamulcowe?

Jak często wymieniać tarcze hamulcowe?

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki hamulcowe, wraz z postępem eksploatacji samochodu będą wymagały wymiany. Po czym poznać, że tarcze hamulcowe w naszym aucie uległy zużyciu? Jak często należy je wymieniać?

czytaj więcej >
Serie tarcz hamulcowych ATE - porównanie: ATE PowerDisc, Original

Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie

Będąc wiodącym producentem klocków hamulcowych, niemiecka firma ATE bardzo szybko wyspecjalizowała się również w wytwarzaniu tarcz hamulcowych wysokiej klasy. Wybierając kompletne hamulce tarczowe marki ATE (tarcze i klocki), zyskujecie podwójną gwarancję jakości i bezpieczeństwa. Decydując się na same tarcze, również dokonujecie dobrego wyboru, pod warunkiem, że macie świadomość różnicy pomiędzy tarczami ATE Original a ATE PowerDisc.

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe nawiercane czy nacinane, które wybrać?

Nawiercane czy nacinane tarcze hamulcowe? Sprawdźcie, które rozwiązanie będzie w Waszym przypadku lepszym wyborem

Dla części kierowców wprowadzanie rozróżnień pomiędzy tarczami hamulcowymi nacinanymi i nawiercanymi nie ma żadnego sensu. Inni z kolei, nawet jeśli różnicę między tymi tarczami widzą, nie bardzo wiedzą, co wynika z niej dla nich samych. Z myślą o obu tych grupach przygotowaliśmy nasz krótki poradnik i zestawienie obu typów tarcz. Dzięki niemu przekonacie się, że różnice pomiędzy nimi są i w niektórych przypadkach naprawdę mają znaczenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze