Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik IMASAF do Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik ASMET Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) ASMET
Tłumik BOSAL Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) BOSAL
Tłumik POLMO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) POLMO
Tłumik ASSO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) ASSO
Tłumik EBERSPÄCHER Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) EBERSPÄCHER
Tłumik EEC Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) EEC
Tłumik EUROREPAR Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) EUROREPAR
Tłumik FA1 Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) FA1
Tłumik HELLA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) HELLA
Tłumik IMASAF Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) IMASAF
Tłumik IPARTS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) IPARTS
Tłumik KLARIUS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) KLOKKERHOLM
Tłumik MARIX Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) MARIX
Tłumik WALKER Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) WALKER
Producent:IMASAF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
21.05.07
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
21.05.07
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Długość [mm]:  970
Ciężar [kg]:  7,72
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
21.05.46
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
21.05.46
Lokalizacja w aucie:  W środku
Opcja wyposażenia:  NOT c/autom.
Ciężar [kg]:  3,85
Długość [mm]:  2080
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tłumik

Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze