Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik KLOKKERHOLM do Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik BOSAL Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BOSAL
Tłumik ASSO Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ASSO
Tłumik EEC Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) EEC
Tłumik IMASAF Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) IMASAF
Tłumik KLARIUS Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KLOKKERHOLM
Tłumik MTS Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MTS
Tłumik POLMO Mazda MX-5 II (NB) 1.6 16V (NB6C) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) POLMO
Producent:KLOKKERHOLM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
282-619
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
282-619
Jakosć:  WP
Do 100 dni na zwrot
KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
171-003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
171-003
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tłumik

Porady z kategorii: Tłumik

Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze