Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik EBERSPÄCHER do Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik POLMO Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) POLMO
Tłumik ASSO Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ASSO
Tłumik BOSAL Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) BOSAL
Tłumik EBERSPÄCHER Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) EBERSPÄCHER
Tłumik EUROREPAR Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) EUROREPAR
Tłumik HELLA Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) HELLA
Tłumik IMASAF Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) IMASAF
Tłumik IPARTS Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) IPARTS
Tłumik KLARIUS Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KLOKKERHOLM
Tłumik WALKER Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) WALKER
Producent:EBERSPÄCHER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EBERSPÄCHER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19.0.54
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EBERSPÄCHER
Kod:
19.0.54
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W środku
Ciężar [kg]:  9,8
Długość [mm]:  2028
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 808,00 zł
449,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tłumik

Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Osłona termiczna tłumika samochodowego - czy jest niezbędna, co zrobić jak odpadnie?

Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?

Każdy samochód to zbiór setek, a nawet tysięcy części posiadających konkretne przeznaczenie, lecz różny stopień wpływu na funkcjonowanie całego mechanizmu. Oprócz części, które są zwyczajnie niezbędne, mamy też do czynienia z elementami, bez których poruszanie się po drogach nadal jest możliwe. Jedną z takich części jest osłona termiczna tłumika. Czy jazda bez osłony termicznej tłumika jest bezpieczna? W jaki sposób jej utrata wpłynie na samochód?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze