Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik EUROREPAR do Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik ASSO Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) ASSO
Tłumik BOSAL Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) BOSAL
Tłumik EUROREPAR Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) EUROREPAR
Tłumik HELLA Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) HELLA
Tłumik IPARTS Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) IPARTS
Tłumik KLOKKERHOLM Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) KLOKKERHOLM
Tłumik MARIX Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) MARIX
Tłumik POLMO Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) POLMO
Tłumik WALKER Peugeot 406 coupe (8C) 2.0 16V coupe 135KM, 99kW, benzyna (1999.04 - 2004.09) WALKER
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E12854C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E12854C
Długość [mm]:  1935
Ciężar [kg]:  7,58
Lokalizacja w aucie:  W środku
Typ katalizatora:  Katalizator dwuwarstwowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E12898A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E12898A
Długość [mm]:  620
Ciężar [kg]:  6,7
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Typ katalizatora:  Katalizator dwuwarstwowy
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tłumik

Porady z kategorii: Tłumik

Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze