Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik KLOKKERHOLM do Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik ASSO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) ASSO
Tłumik BOSAL Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) BOSAL
Tłumik KLARIUS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) KLOKKERHOLM
Tłumik MTS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) MTS
Tłumik WALKER Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) WALKER
Producent:KLOKKERHOLM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
287-511
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
287-511
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tłumik

Porady z kategorii: Tłumik

Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Osłona termiczna tłumika samochodowego - czy jest niezbędna, co zrobić jak odpadnie?

Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?

Każdy samochód to zbiór setek, a nawet tysięcy części posiadających konkretne przeznaczenie, lecz różny stopień wpływu na funkcjonowanie całego mechanizmu. Oprócz części, które są zwyczajnie niezbędne, mamy też do czynienia z elementami, bez których poruszanie się po drogach nadal jest możliwe. Jedną z takich części jest osłona termiczna tłumika. Czy jazda bez osłony termicznej tłumika jest bezpieczna? W jaki sposób jej utrata wpłynie na samochód?

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze