Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik FA1 do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik BOSAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BOSAL
Tłumik WALKER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) WALKER
Tłumik MTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MTS
Tłumik ASSO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ASSO
Tłumik EBERSPÄCHER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) EBERSPÄCHER
Tłumik EEC Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) EEC
Tłumik EUROREPAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) EUROREPAR
Tłumik FA1 Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) FA1
Tłumik HELLA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) HELLA
Tłumik IMASAF Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) IMASAF
Tłumik IPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) IPARTS
Tłumik KLARIUS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KLOKKERHOLM
Tłumik MARIX Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MARIX
Tłumik POLMO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) POLMO
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD000119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
MD000119
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD000233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
MD000233
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tłumik

Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Osłona termiczna tłumika samochodowego - czy jest niezbędna, co zrobić jak odpadnie?

Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?

Każdy samochód to zbiór setek, a nawet tysięcy części posiadających konkretne przeznaczenie, lecz różny stopień wpływu na funkcjonowanie całego mechanizmu. Oprócz części, które są zwyczajnie niezbędne, mamy też do czynienia z elementami, bez których poruszanie się po drogach nadal jest możliwe. Jedną z takich części jest osłona termiczna tłumika. Czy jazda bez osłony termicznej tłumika jest bezpieczna? W jaki sposób jej utrata wpłynie na samochód?

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze