Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390039
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390062
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390062
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
261,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze