Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) VICTOR REINZ

22 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-06620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-06620
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia: W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3056002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
3056002
Lokalizacja w aucie: Głowica cylindra
Ilość montowana w aucie: 1
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze