Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10)

Turbosprężarka ELRING Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.10) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
247.040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.040
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Średnica wewnętrzna [mm]:  47
Średnica zewnętrzna [mm]:  54
Grubość [mm]:  4
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
247.120
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.120
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  059 145 702 F
Dla numeru OE:  059 145 702 L
Dla numeru OE:  059 145 702 M
Dla numeru OE:  059 145 702 N
Dla numeru OE:  059 145 702 Q
Dla numeru OE:  059 145 702 R
Dla numeru OE:  059 145 702 S
Dla numeru OE:  059 145 702 T
Dla numeru OE:  059 145 715 E
Dla numeru OE:  059 145 715 F
Dla numeru OE:  059 145 715 M
Dla numeru OE:  059 145 715 R
Dla numeru OE:  059 145 721 E
Dla numeru OE:  059 145 721 F
Dla numeru OE:  5304970-0035
Dla numeru OE:  5304970-0043
Dla numeru OE:  5304970-0044
Dla numeru OE:  5304970-0045
Dla numeru OE:  5304970-0050
Dla numeru OE:  5304970-0051
Dla numeru OE:  5304970-0054
Dla numeru OE:  5304970-0055
Dla numeru OE:  5304980-0035
Dla numeru OE:  5304980-0043
Dla numeru OE:  5304980-0044
Dla numeru OE:  5304980-0045
Dla numeru OE:  5304980-0050
Dla numeru OE:  5304980-0051
Dla numeru OE:  5304980-0054
Dla numeru OE:  5304980-0055
Dla numeru OE:  5304988-0035
Dla numeru OE:  5304988-0043
Dla numeru OE:  5304988-0044
Dla numeru OE:  5304988-0045
Dla numeru OE:  5304988-0050
Dla numeru OE:  5304988-0051
Dla numeru OE:  5304988-0054
Dla numeru OE:  5304988-0055
Dla numeru OE:  5304990-0035
Dla numeru OE:  5304990-0043
Dla numeru OE:  5304990-0044
Dla numeru OE:  5304990-0045
Dla numeru OE:  5304990-0050
Dla numeru OE:  5304990-0051
Dla numeru OE:  5304990-0054
Dla numeru OE:  5304990-0055
Dla numeru OE:  765314-0003
Dla numeru OE:  765314-0004
Dla numeru OE:  769701-0001
Dla numeru OE:  769701-0002
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze