Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03)

Turbosprężarka ELRING Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.03) VEMO
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA8049864
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8049864
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  8,5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze