Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERA
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 180 Kombi 181KM, 133kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Siehe Typenschild Turb
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
Siehe Typenschild Turb
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze