Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) ELRING
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AISIN Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) AISIN
Turbosprężarka AJUSA Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) AJUSA
Turbosprężarka DRI Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) ERA
Turbosprężarka FA1 Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) FA1
Turbosprężarka FAE Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) FAE
Turbosprężarka FAST Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) FAST
Turbosprężarka HOFFER Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) MAHLE
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka NISSENS Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Citroën DS3 (SA_) 1.4 HDi 70 (SA8HP4) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2010.04 - 2015.07) WALKER
Producent:AJUSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10590
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10590
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 255,00 zł
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11856
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11856
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze