Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) GLASER
Turbosprężarka HOFFER Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat BRAVO II (198_) 1.4 16V (198AXS1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.04 - 2014.12) VICTOR REINZ
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2138
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  5,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze