Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka DOLZ Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) DOLZ
Turbosprężarka FA1 Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka PIERBURG Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) ERA
Turbosprężarka FAE Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.04 - 2014.12) VEMO
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2011
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze