Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03)

Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) GARRETT
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2007.03) VICTOR REINZ
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-FR-002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-FR-002
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  100
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin:  Euro 4
Numer seryjny:  ECD-FR-002
Do 100 dni na zwrot
485,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-FR-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-FR-001
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  100
Numer seryjny:  ECD-FR-001
Do 100 dni na zwrot
666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze