Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TURBORAIL
Producent:GARRETT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
806498-5001S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
806498-5001S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
3660,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
806498-5003S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
806498-5003S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
2909,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
783583-5004S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
783583-5004S
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
783583-5003S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
783583-5003S
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze