Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) FA1
Turbosprężarka HOFFER Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) NISSENS
Turbosprężarka NPS Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) liftback 121KM, 89kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.08) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93550
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93550
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3183,00 zł
2122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze