Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 180 (205.376) coupe 156KM, 115kW, benzyna (2019.06 - obecnie) VICTOR REINZ

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
766.020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
766.020
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  264 090 12 00
Dla numeru OE:  264 090 13 00
Dla numeru OE:  264 090 38 00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8336
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8336
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 43 86
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1080,00 zł
617,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04-10382-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
04-10382-01
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 479,00 zł
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12335
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12335
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1038,00 zł
593,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00772
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00772
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP11358
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP11358
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998336
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998336
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  000 500 43 86
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze