Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ERA
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SIDAT
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) Kombi 525KM, 386kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VEMO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-63-0029
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V30-63-0029
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Ilość biegunów:  2
Ciężar [kg]:  0,211
Szerokość opakowania [cm]:  4,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 545,00 zł
287,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
9314
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 575,00 zł
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555442
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555442
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 623,00 zł
337,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8029314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
8029314
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 681,00 zł
368,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81.284
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
81.284
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze