Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GK do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NRF
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Kombi 571KM, 420kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998332
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998332
Lokalizacja w aucie: z prawej, z przodu, oś przednia, z lewej, z tyłu, oś tylna strona lewa
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Dla numeru OE: A 000 500 42 00
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998338
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998338
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona lewa
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: A 000 500 26 86
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik GK Silnik Mercedes-benz Silnik GK Mercedes-benz Silnik Mercedes-benz KLASA E Silnik GK Mercedes-benz KLASA E Silnik Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Silnik Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem GK Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem GK Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem GK Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Zasilanie Powietrzem GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Zasilanie Powietrzem GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Doładowanie Doładowanie GK Doładowanie Mercedes-benz Doładowanie GK Mercedes-benz Doładowanie Mercedes-benz KLASA E Doładowanie GK Mercedes-benz KLASA E Doładowanie Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Doładowanie GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Doładowanie Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Doładowanie GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Turbosprężarka Turbosprężarka GK Turbosprężarka Mercedes-benz Turbosprężarka GK Mercedes-benz Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288) Części GK Części Mercedes-benz Części Mercedes-benz KLASA E Części Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) Części Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 4-matic+ (213.288)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze