Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VICTOR REINZ do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:VICTOR REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04-10382-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
04-10382-01
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 479,00 zł
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik VICTOR REINZ Silnik Mercedes-benz Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz Silnik Mercedes-benz KLASA E Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E Silnik Mercedes-benz KLASA E (W213) Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) Silnik Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem VICTOR REINZ Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem VICTOR REINZ Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E (W213) Zasilanie Powietrzem VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Zasilanie Powietrzem VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Doładowanie Doładowanie VICTOR REINZ Doładowanie Mercedes-benz Doładowanie VICTOR REINZ Mercedes-benz Doładowanie Mercedes-benz KLASA E Doładowanie VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E Doładowanie Mercedes-benz KLASA E (W213) Doładowanie VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) Doładowanie Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Doładowanie VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Turbosprężarka Turbosprężarka VICTOR REINZ Turbosprężarka Mercedes-benz Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E (W213) Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) Części VICTOR REINZ Części Mercedes-benz Części Mercedes-benz KLASA E Części Mercedes-benz KLASA E (W213) Części Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze