Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) ELRING
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) MAXGEAR
Turbosprężarka BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) ENERGY
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) FA1
Turbosprężarka FAE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) FAE
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 509 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.12) VICTOR REINZ
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PARHF4VV17
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PARHF4VV17
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  IHI
Ciężar netto [kg]:  4,3
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze