Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 113 CDI 4x4 (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) VICTOR REINZ
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPARHF4VV21011
dostępny
Kaucja: 665,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPARHF4VV21011
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  IHI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  5,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3497,00 zł
2331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 665,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze