Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HOFFER Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBO'S HOET Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TURBO'S HOET
Turbosprężarka VICTOR REINZ Opel CORSA E (X15) 1.0 (08, 68) liftback 90KM, 66kW, benzyna (2014.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10917
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10917
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
13267700
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
13267700
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  1,3
Szerokość [mm]:  190
Długość [mm]:  245
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11965
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11965
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 618,00 zł
334,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze