Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07)

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) FA1
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) ERA
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) NPS
Turbosprężarka NTY Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2005.05 - 2010.07) VICTOR REINZ
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4317400300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4317400300
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
1172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4317400900
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4317400900
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
1423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4317751710
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
4317751710
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze