Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie)

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LRT Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 dCi 110 (HLA3) SUV 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA8476712
niedostępny
Kaucja: 505,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA8476712
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kolektorem wydechowym
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z turbiną o zmiennej geometrii łopatek (VTG)
Ciężar netto [kg]:  9,4
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1557,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 505,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA16359880011
niedostępny
Kaucja: 748,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA16359880011
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1791,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 748,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze