Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10)

Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka DOLZ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) VICTOR REINZ
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
115 915
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
115 915
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Materiał:  Blacha stalowa
Liczba łączników flanszy:  10
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze