Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka GARRETT Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Subaru FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD (SJG) SUV 241KM, 177kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SIDAT
Producent:GARRETT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
814306-5007S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
814306-5007S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6459,00 zł
4306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
814306-5001S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
814306-5001S
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
814306-5005S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
814306-5005S
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze