Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) GK
Turbosprężarka HEPU Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka OEM Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) WALKER
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA7854482
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 515,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA7854482
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Ciężar netto [kg]: 10,2
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4319,00 zł
2879,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 515,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze