Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka DOLZ Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2016.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:NRF

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390039
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 488,00 zł
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390062
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390062
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 509,00 zł
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390050
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5Q0965561B
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 536,00 zł
282,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze