Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) WALKER
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-63-0061
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-63-0061
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,207
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 638,00 zł
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze