Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DOLZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390039
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 488,00 zł
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390049
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390049
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  04L965567A
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1047,00 zł
598,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze